Wyświetlanie wszystkich wyników: 10

  • MaxiSys 906S/PRO/PRO TS

    Testery diagnostyczne AUTEL MaxiSys 906S, 906 PRO, 906 PRO TS

  • G-scan Z5

    Najnowsza generacja testera nr 1 do poj. azjatyckich

  • GROOVE GLOVE

    Ręczny, mobilny skaner i analizator bieżnika i geometrii kół

  • VideoInspector 3D 360/210

    Kamera inspekcyjna z obracają końcówką

  • Maxisys 908 CV

    Tester diagnostyczny do pojazdów ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep oraz pojazdów specjalnych.

  • ThermoCamera Connect

    Kamera termowizyjna

  • MaxiSys 909 / 919 / ULTRA

    Testery z najwyższej półki zaawansowania

  • MaxiSys 906 /BT/TS

    Tester o zaawansowanej diagnostyce i kodowaniach.

  • Connex

    Tester diagnostyczny Connex – w całości polskie oprogramowanie dedykowane głównie do poj. europejskich

  • MaxiSys 908 S PRO

    Tester z darmowym PassThru dla Mercedesa, BMW oraz Mini.

Diagnostyka / testery diagnostyczne

Diagnostyka w przypadku większości nowoczesnych pojazdów wymaga wysokiego stopnia wykwalifikowania pracownika jak i nowoczesnego sprzętu . To konieczne, ponieważ inżynierowie największych koncernów samochodowych stosują coraz bardziej zaawansowane techniki sterowania pojazdami. Kiedy dojdzie do awarii lub potrzeby przeprowadzenia serwisu i oceny stanu auta, testery diagnostyczne są w takim przypadku nieocenioną pomocą.

Diagnostyka testery diagnostyczne do detekcji kodów usterek, wykonywania nastaw, adaptacji, regulacji i aktywacji elementów wykonawczych.
Diagnostyka – testery diagnostyczne uniwersalne

Jednym z najczęściej wybieranych testerów diagnostycznych jest model MaxiSys 908 S PRO firmy Autel. Urządzenie to ma częściowo bezpłatny dostęp do PassThru. Oprócz tego umożliwia bezpłatne kodowanie sterowników online. Sam sprzęt cechuje duża funkcjonalność i łatwość w obsłudze. Jakie cechy go wyróżniają ? Przede wszystkim jest to pokrycie ponad 98% wszystkich sterowników w markach pojazdów osobowych i dostawczych. Oznacza to, że tester diagnostyczny MaxiSys 908 S PRO jest w stanie połączyć się niemal z każdym pojazdem. Na przykład, jeżeli w serwisie znajdzie się BMW sprowadzone z USA, to za pomocą MaxiSys 908 S PRO będzie można bezpłatnie pobrać polską wersję językową do systemu info-rozrywki, wgrać nawigację i skorzystać z wielu innych opcji. Zarówno model MS 908 S PRO jak i kolejne generacje czyli MS 909, MS 919 oraz ULTRA mają najszersze pokrycie marek z dostępnych na rynku testerów. Testery serii MS marki Autel dedykowane sa dla zaawansowanych użytkowników.

 

Urządzeniem uniwersalnym wartym polecenia jest również tester diagnostyczny Brain Bee Connex. Może on wyszukać pojazd na 3 sposoby: przez wprowadzenie VIN, całkowicie automatyczny wybór bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek danych, a także poprzez wybór ręczny z listy. Oprócz tego wizualizacja Menu jest czytelna i przyjazna dla użytkownika. Całość dopełniają takie funkcje, jak np. przegląd parametrów pracy z możliwością sortowania wyników. Jest to tester nastawiony przede wszystkim na wsparcie użytkowników dzięki posiadanej bazie danych, a także łatwej i czytelnej obsłudze i w oprogramowaniu w całości w języku polskim.

 

Diagnostyka testery diagnostyczne do pojazdów azjatyckich

Najlepszym z testerów diagnostycznych dostępnych na rynku, dedykowanych do pojazdów azjatyckich jest G-scan. Tester diagnostyczny G-scan znakomicie się sprawdzi w przypadku pojazdów japońskich i koreańskich, ale równocześnie można go wykorzystywać, na przykład podczas pracy na samochodach z USA. Obsługa pojazdów marek Kia i Hyundai jest niemal na poziomie serwisowym.

Urządzenie wyposażone jest w wiele praktycznych opcji takich jak automatyczne przeszukiwanie pojazdu pod kątem dostępnych systemów i występujących kodów błędów, wsparcie protokołu PassThru oraz DOiP. Całość uzupełniają liczne funkcje specjalne, na przykład kodowanie kluczy, wtrysków, adaptacja skrzyni, testy, korekty wtrysków kalkulator kodów, przypisanie VIN, czy obsługa EPB.

 

W katalogu testerów diagnostycznych firmy Italcom można znaleźć m.in. testery akumulatorów, videoskopy, oscyloskopy czy kamery na podczerwień z termowizją jak np. IR100. Jej producentem jest firma AUTEL. Kamera termowizyjna IR100 świetnie się sprawdzi w trakcie detekcji przegrzanych elementów nie tylko silnika, lecz także układu hamulcowego, klimatyzacji i innych podzespołów. Wyposażona jest w podwójną kamerę, która nakłada obraz z podczerwienią na realny widok. Zakres pracy urządzenia zamyka się w przedziale od −20°C do 450°C. Bardzo dużym udogodnieniem jest to, że transfer obrazu może się odbywać przez wbudowany moduł Wi-Fi na inne urządzenia.