Wyświetlanie wszystkich wyników: 9
Ręczny, mobilny skaner bieżnika opony
Rewolucyjna geometria w recepcji serwisu.
Ochrona przed wyłudzeniami. System detekcji uszkodzeń nadwozia.
Ręczny, mobilny skaner i analizator bieżnika i geometrii kół
Stemplowy 3,5t z platformami 4,6m i podnośnikiem podprogowym nożycowym
Stemplowy 3,5t z platformami 4,4m i podnośnikiem podprogowym
Stemplowy 3,5t z platformami 4,4m i podnośnikiem podprogowym
Ultranowoczesny, bezdotykowy system pomiaru geometrii kół i osi.
Wstępna diagnostyka i szybkie pomiary samochodu to ważne elementy działania recepcji serwisu. Odpowiednie wyposażenie oraz dostęp do przydatnych akcesoriów zdecydowanie zwiększa zainteresowanie klientów. Bogaty zasób przyrządów do podstawowych testów lub działania w sytuacji awaryjnej to zatem wyjątkowa szansa na dodatkowy zysk, którą z pewnością warto wykorzystać.
Obszar stanowiący recepcję serwisu to przestrzeń, która pełni różne funkcje. Z jednej strony jest to miejsce, w którym zaczyna się przygoda klienta z usługami danego warsztatu. Z drugiej – to centrum komunikacji z klientami, które ma ogromne znaczenie dla sprawności działania całej placówki. Oprócz przygotowania odpowiednich warunków do wykonywania zadań przez kadrę zajmującą się tym obszarem warto zadbać także o jak najlepsze wykorzystanie tego miejsca, przy jednoczesnym poszerzeniu oferty danego punktu.
Wstępna diagnostyka to czynność, na której przeprowadzenie we własnym zakresie decyduje się coraz więcej kierowców. Może to oczywiście wpływać na zainteresowanie klientów usługami samego warsztatu, jednak wyposażenie się w narzędzia umożliwiające szybkie pomiary samochodu z pewnością okaże się korzystną decyzją.
Warto zadbać o obecność przyrządów takich jak testery opon w podstawowej ofercie warsztatu – nawet jeśli serwis oferuje usługę pełnej diagnostyki. To szansa na dotarcie do nowej grupy docelowej. Dostępne na recepcji testery bieżnika czy urządzenia o większym stopniu zaawansowania, takie jak podnośniki diagnostyczne, mogą stanowić skuteczne dopełnienie oferty warsztatu i umożliwić dopasowanie usług do potrzeb innych grup klientów.
Z kolei przesiewowy pomiar geometrii na wjeździe do serwisu, na recepcji właśnie, zapewni możliwość uzyskania dodatkowego dochodu z oferowanych usług i części.
Dodatkowe urządzenia do recepcji serwisu samochodowego niekoniecznie stanowią substytuty usług oferowanych w danym warsztacie, jednak skutecznie uzupełniają listę dostępnych zabiegów. Przygotowując serwis w ten sposób, możemy zarówno zapewnić fachową obsługę dla klientów, którzy preferują korzystanie z profesjonalnego wsparcia, jak i możliwość zwrócenia uwagi na potrzeby osób z nieco innym podejściem.
Wydajne testery opon, które pozwalają oszacować poziom zużycia ogumienia, to sposób na zapewnienie wglądu w stan tego kluczowego elementu pojazdu. Testery bieżnika są bardzo proste w obsłudze, dlatego spora część klientów jest w stanie samodzielnie wykorzystać je na przykład podczas przeglądu w swoim garażu. Nie każdy musi jednak dysponować sprzętem do skutecznego diagnozowania wszystkich usterek. Jeżeli dany klient ma problemy ze stabilnością pojazdu w trakcie jazdy, do akcji mogą wkroczyć profesjonalne testery geometrii dostępne w warsztacie. Urządzenia do recepcji serwisu samochodowego to także podnośniki diagnostyczne umożliwiające szybkie rozpoznanie problemu lub rozpoczęcie pracy z danym pojazdem.
Nasza firma oferuje wszechstronne rozwiązania dla warsztatów samochodowych. Asortyment obejmuje zarówno produkty do indywidualnego użytku przez klienta, jak i podstawowe narzędzia diagnostyczne, które pozwalają na szybką analizę stanu przed przejściem do naprawy. Wśród długiej listy naszych propozycji można znaleźć między innymi następujące rozwiązania dla recepcji:
Odpowiednie przygotowanie wyposażenia warsztatu pod kątem potrzeb różnych grup klientów to podstawa do osiągnięcia sukcesu. Zapraszamy do zapoznania się z naszą kompletną ofertą, która obejmuje wiele propozycji do obsługi poszczególnych zadań w serwisie.