Ten system sprawdza się wyjątkowo, gdy trzeba zaparkować kilka samochodów na bardzo ograniczonej przestrzeni. Urządzenie jest dość kompaktowe i zajmuje bardzo mało miejsca. Kolejność, w jakiej dolna platforma podnosi górną platformę – tak zwany system pakowania – podkreśla jak kompaktowy jest produkt nawet podczas ruchu.
W praktyce, po usunięciu znajdujących się poniżej pojazdów, w celu obniżenia ostatniego pojazdu na poziom gruntu, pierwsza platforma jest podnoszona, aż zaczepi się o drugą, wyższą. To jedyny sposób na zwolnienie górnej platformy. Ta sekwencja działania została zaprojektowana w celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa. Główna część platformy jest całkowicie gładka i ocynkowana ogniowo..
Cechy charakterystyczne:
NAJAZD podnoszący wykonany jest z blachy ryflowanej, aby uniknąć poślizgu kół lub ludzi w przypadku wysiadania z samochodu.
GÓRNA PLATFORMA również jest wyposażona w drążek skrętny. Oprócz tego jest wyposażona w poprzeczną listwę zabezpieczającą, umieszczoną pod samą platformą. W przypadku nieprawidłowego działania mikroprzełącznika, podniesienie się dolnej platformy z pojazdem na górze, dotknięcie wspomnianej belki, zatrzymuje mechanicznie podnoszenie, nie dopuszczając do przygniecenia pojazdu.
POZYCJONOWANIE przedniej części auta jest to bardzo naturalne, ponieważ perony wyposażone są w terminal końcowy, który działa jak koło stopowe. Co więcej, najazd jest lekko zgięty w dół co zapobiega cofaniu się pojazdu w przypadku zapomnienia o zaciągnięciu hamulca ręcznego.
PLATFORMY TRIPPARK są w przedniej części są lekko pochylone w dół, aby wspomóc i oprzeć koła samochodu na przednich ogranicznikach platformy i zapobiec cofaniu się pojazdu do tyłu, blokując tym samym wszelką możliwość wypadnięcia z platformy.
BLOKADA MECHANICZNA elektrycznie uruchamiana, w pozycji otwartej, umożliwia płynne prowadzenie drążka skrętnego w górę lub w dół. Mechaniczna zapadka blokująca, w pozycji zamkniętej, gwarantuje mechaniczną blokadę drążka skrętnego co trzy centymetry umożliwiając przepływ oleju hydraulicznego z powrotem do zbiornika, unikając niepotrzebnego ciśnienia wewnątrz układu hydraulicznego, zapewniając dłuższą żywotność sam system.
MIKROPRZEŁĄCZNIKI umożliwiają spowolnienie i zatrzymanie ruchu platformy w pożądanej pozycji. To samo jest całkowicie widoczne, aby ułatwić wszelkiego rodzaju konserwację i interwencje awaryjne. Mikroprzełącznik, stymulowany przez nieruchomą część metalową, powoduje zatrzymanie wejścia platformy. Wszystkie mikro wyłączniki umieszczone wzdłuż kolumny, mają możliwość regulacji, poprzez przesuwanie pozycji wzdłuż prowadnicy regulacji.
POZYCJONOWANIE KOLUMN wykonane jest nie na środku platformy, ale bardziej z przodu, na ich końcu, także na górnej platformie, znacznie ułatwiają otwieranie drzwi pojazdu, aby wsiadać i wysiadać z niego. Tą samą łatwość wsiadania i wysiadania z pojazdu, widać również na dolnej platformie, z szerokim otwarciem drzwi pojazdu.
Dane techniczne:
Wyposażenie standardowe:
System niezależny parkowania 4 pojazdów
System zależny parkowania 2 pojazdów
Winda platformowa do 16 m z kolumnami po obu stronach
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.