Wyświetlanie wszystkich wyników: 20
Geometria kół – rozwiązanie typu 3D z ręczną/automat. regulacją belki
Geometria kół – rozwiązanie typu 3D
Szarpak 8-mio kierunkowy bezprzewodowy.
Wszelkie wytyczne technologii zgodnie z ustawą
Bębny odciągowe do poj. do 3,5t
Linia diagnostyczna dla poj. o dmc do i pow. 3,5t
Geometria kół G18 – rozwiązanie z klasycznymi głowicami CCD na koła
Szarpak hydrauliczny – solidna konstrukcja na OSKP
Szarpak hydrauliczny – solidna konstrukcja na SKP do 3,5t
Urządzenie do kontroli świateł – najlepsze z obsługą Matrix, HD, DLA, ILS
Urządzenie do kontroli świateł – najpopularniejsze z podwójnym laserem
Urządzenie do kontroli świateł – najprostsze rozwiązanie na SKP
Miernik prędkości obrotowej i temperatury – spełnienie wymagań SKP
Dymomierz samodzielny lub jako przystawka do analizatora
Szynowy wyciąg spalin do poj. ciężarowych
Bębny odciągowe do poj. ciężarowych
Pojedynczy wyciąg spalin do poj do 3,5t
Analizator spalin w najwyższej klasie dokładności “0” OIML
Linia diagnostyczna dla poj. o d.m.c. do 3,5 t.
Okresowe badania techniczne to obowiązek każdego kierowcy. Aby umożliwić zweryfikowanie, czy dany pojazd spełnia rozległe normy odnoszące się między innymi do bezpieczeństwa jazdy, kolejne jest odpowiednie wyposażenie SKP. Nasza oferta obejmuje wszystkie przyrządy niezbędne do sprawnego funkcjonowania placówki tego typu.
Zadaniem SKP, czyli stacji kontroli pojazdów, jest zadbanie o to, by na drogach obecne były jedynie auta, których stan techniczny pozwala na bezpieczną jazdę zarówno dla kierowcy i pasażerów, jak i innych uczestników ruchu drogowego. Ustandaryzowane normy kontroli stanu pojazdu sprawiają, że każdy samochód musi przejść urzędowe testy. Okresowe badania techniczne prowadzone są co kilka lat i odbywają się w dwóch rodzajach placówek:
Podczas kontroli stanu technicznego pojazdu sprawdzane są przede wszystkim układy, które mają przełożenie na bezpieczeństwo jazdy. W praktyce oznacza to ogromną ilość punktów kontrolnych. Bada się stan ogumienia (między innymi głębokość bieżnika), stan podwozia, stan techniczny wycieraczek, spryskiwaczy i świateł, a także obecność obowiązkowego wyposażenia, takiego jak trójkąt ostrzegawczy i gaśnica. Wykonywane jest również badanie hamulców. To podstawowe aspekty, które mają kluczowe znaczenie dla bezpiecznego poruszania się po drodze.
Projekt SKP powinien uwzględniać aktualne normy prawne i wymagania nakładane na osoby prowadzące działalność tego typu. Stanowisko diagnostyczne, linia diagnostyczna na SKP, musi składać się z odpowiednich przyrządów, takich jak:
Ostatni punkt sprawia, że konieczne jest także wyposażenie się w odpowiednie oświetlenie kanału i inne akcesoria przydatne w trakcie diagnozowania stanu podwozia. Kolejnym ważnym produktem są przyrządy do świateł. Komplet wymaganych urządzeń wraz z dodatkowymi rozwiązaniami pozwoli skutecznie przetestować, czy wszystkie układu działają zgodnie z założeniami.
Wyposażenie SKP umożliwia skuteczne przeprowadzenie badań technicznych pojazdów o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony – mowa zatem o samochodach osobowych i lekkich pojazdach dostawczych. W przypadku OSKP, czyli okręgowych stacji kontroli pojazdów, masa nie ma znaczenia. Placówki tego typu mają możliwość testowania zarówno pojazdów typu TIR, jak i „osobówek” skierowanych na dodatkowe badania. To miejsce, w którym można przeprowadzić nie tylko badanie stanu technicznego w standardowej procedurze, lecz także specjalną, dodatkową kontrolę, która zazwyczaj jest wynikiem skierowania przez podejrzenie organów takich jak policja, że pojazd nie spełnia wymogów. Na stacjach okręgowych badane są także pojazdy niestandardowe – na przykład samochody po rozległym tuningu czy objęte specjalnymi normami międzynarodowymi.
„Ustawa SKP”, czyli właściwie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 lutego 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów, zawiera wszelkie istotne informacje na temat tego, jak powinien wyglądać projekt kanału SKP. Są w nim określone także wymagania stawiane przed stacjami kontroli pojazdów, a także obowiązkowe wyposażenie stanowiska kontrolnego wraz z jego wymiarami, parametrami kanałów, wymaganiami co do wentylacji nawiewnej i wywiewnej i powiązanymi z tym kwestiami. Rozporządzenie bardzo restrykcyjnie określa praktycznie każdy element funkcjonowania SKP – warto się z nim zapoznać przed rozpoczęciem działalności w tym obszarze.
Nasza oferta obejmuje wszystkie podstawowe i zaawansowane urządzenia, które pozwalają na skuteczne przetestowanie parametrów pojazdu. To rozwiązania zarówno dla podstawowych, jak i okręgowych stacji kontroli pojazdów: